ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
13 خرداد

دکترمجید متقی نژاد دانشجوی دکتری تخصصی فارماکولوژی
1- سابقه فعاليت هاي آموزشي دکتر متقی نژاد:
 تدریس دروس فارماکولوژی تئوری و آزمایشگاهی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور) دانشگاه علوم پزشکی قم و قزوین) ، موسسات آموزش عالی و همچنین موسسات کمک آموزشی نظیر موسسه معین ،جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه ابن سینا
 حائز رتبه یک آزمون پیش درمانگاهی در دوره دکتری عمومی و رتبه سوم کشوری آزمون ورودی PhD سال 1389وزارت بهداشت و رتبه اول کشوری آزمون Boardتخصصی سال 1392 با نمره ممتاز.
2-سابقه فعاليت هاي پژوهشی دکتر متقی نژاد:
 تالیف و نگارش بیش از16عنوان مقاله که در مجلات بین المللی دارای نمایه علمی ISIچاپ شده یا در حال چاپ می باشند. تالیف بیش از 25 عنوان مقاله که در در کنگره ها و همایش های بین المللی (خارجی) و داخلی به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شده اند.
 مشارکت فعال و همکار و مجری اصلی در بیش از 20 پروژه تحقیقاتی به اتمام رسیده و یا در حال اجرا در دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران
 تالیف چهار عنوان کتاب که به زبان انگلیسی در انتشارات Lambert lap-چاپ شده و هم اکنون درپایگاه www.amazon.com عرضه شده است . همچنین دو عنوان دیگر نیز درمراحل نهایی چاپ را در این انتشارات می باشد.
 تالیف و ترجمه 5 عنوان کتاب به زبان فارسی که تمامی آنها کتب مرجع در رشته فارماکولوژی بوده و جز منابع سوالات وزارت بهداشت می باشند.
 همکاری در تالیف کتابText book of Neuropsychopharmacology با همکاری اساتید دانشگاه های معتبر آمریکایی و اروپایی که هم اکنون در مراحل اواسط پروژه تالیف قرار دارد.
3-عضویت در هیئت تحریریه ژور نال های علمی، انجمن ها ومجامع علمی دکتر متقی نژاد
عضو هیئت داوران 4 ژورنال علمی داخلی و خارجی و همچنین عضویت در بیش از 5انجمن علمی تخصصی خارجی و داخلی مرتبط با رشته فارماکولوژی ، نوروسایکوفارماکولوژی و علوم اعصاب.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (پورقلی)

    سلام و عرض ادب
    لطفا آدرس ایمیل آقای دکتر متقی نژاد را بفرمایید من برای آزمون دکتری سم شناسی نیاز به مشاوره با ایشان دارم.
    سپاسگزارم

  • سلام
    متاسفانه ایمسلشونو مانداریم بهتره باموسسه تماس بگیرید
    02188801465

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید