ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دوره ای با ماهیت میان رشته ای است که در آن فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد با استفاده از فن آوری اطلاعات و مدیریت دانش، نه تنها فراهم آوری، سازماندهی و اشاعه اطلاعات علوم پزشکی را قوام می بخشد بلکه با اعمال مدیریت علمی بر کتابخانه های مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی، کتابخانه های دانشکده ای و بیمارستانی، زمینه ارتقاء جریان اطلاع رسانی پزشکی را برای پزشکان، پیراپزشکان و دانشجویان فراهم می سازد.
فارغ التحصیلان رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد به افراد با تجربه و متبحر تبدیل می شوند که نقش رهبری و مدیریتی خود را وقف کتابخانه های مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی، کتابخانه های دانشکده ای و کتابخانه های بیمارستانی نموده و همچنین به عنوان مشاور خدمات اطلاع رسانی در امور تحقیق، پژوهشگران علوم پزشکی و پیراپزشکی را یاری رسان بوده و توانایی در پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر اطلاعات در عرصه های مختلف بخشهای آموزشی و پژوهشی را خواهند داشت.
برای حصول به اهداف سند چشم انداز این رشته با تربیت کتابدارانی که بتوانند با مدیریت کتابخانه های پزشکی و انجام فعالیتهای آموزشی- پژوهشی، جایگاه این رشته را بهبود بخشیده و اطلاع رسانی در شاخه پزشکی را هم سطح استانداردهای دانشگاههای بین المللی برسانند، ضروری است در دنیای متغیر و پرشتاب علوم کتابداری و اطلاع رسانی تا آنجا پیش می رود که از مرزهای کنونی این علوم خارج شده و به حوزه های جدید مانند فن آوریهای مدرن می پیوندد. دیگر کتابخانه ها تنها به صورت فیزیکی و واقعی نیستند. طرح بحثهای جدید مانند ایجاد کتابخانه های دیجیتالی، الکترونیک، مجازی و کتابخانه های بدون مرز بدون دیوار از این مقوله هستند.
برنامه دوره کارشناسی ارشد کتابداری پزشکی، علاوه بر آموزش مهارتهای ارتباطی مانند استفاده از اینترنت زمینه ساز آموزش برای ایجاد کتابخانه های دیجیتالی، الکترونیک، مجازی و در نهایت کتابخانه های بدون مرز می باشد.
دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دارای نقشهای آموزشی، پژوهشی و مدیریتی خواهند بود.

 

مطالب مرتبط:

کلاس کنکور کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی
جزوات نفرات برتر کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی
منابع کنکور کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی
دروس امتحانی و ضرایب کتابداری واطلاع رسانی پزشکی
مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشدکتابداری واطلاع رسانی
ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد کتابداری واطلاع رسانی پزشکی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید