ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت نام با تاخیر از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1395 این دانشگاه خبر داد.
فرهاد حسین زاده لطفی با اشاره به دریافت نکردن هزینه بابت یک نیمسال تاخیر داوطلبان افزود: برای این دسته از متقاضیان ثبت نام ، نیمسال اول مرخصی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد.
وی گفت: کلیه پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه که به هر دلیلی در مهرماه سال جاری موفق به ثبت نام و شروع به تحصیل درواحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود نشده اند، می توانند از بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: داوطلبان پس از ثبت نام و تهیه نسخه چاپی از رسید ثبت نام خود می توانند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام خود به واحد دانشگاهی محل پذیرش و یا وب سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.
حسین زاده لطفی تاکید کرد، هیچگونه محدودیتی برای داوطلبان برای مراجعه به سامانه برای ثبت نام وجود ندارد و کلیه متقاضیان اعم از افرادی که در آزمون سراسری سال 1395 شرکت کرده یا نکرده اند امکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را در این مقاطع خواهند داشت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید