ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی دانشکده سلامت و دین برای تحقق ورود به عرصه بین‌الملل و جذب هشت دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشکده خبر داد.
ابولفضل ایران‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم رابطه با اقدامات این دانشگاه در راستای بین‌المللی شدن، گفت: طبق تعریف وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم باید در سطح جهان اسلام و کشور نمونه باشد، اما با این وجود از این انتظار خیلی دور هستیم.
وی افزود: با توجه به اینکه قم شهر علم و اجتهاد در جهان محسوب می‌شود و در زمینه علوم اسلامی و مراکز دینی همچون مرکز جامعه‌المصطفی نماد جهانی دارد و میزبان علاقه‌مندان از 140 کشور جهان است، می‌توانیم از این فرصت در حوزه علوم پزشکی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: اگر در علوم پزشکی جایگاهی ایجاد شود که طبیبان و دانشجویانی از اقصی‌نقاط دنیا در شهر قم در کنار علوم دینی مباحث علوم پزشکی را بیاموزند و به عنوان یک طبیب شیعه و مسلمان که در علوم انسانی تبحر یافته، پیام جهان اسلام و انقلاب را بگویند، قطعا نتایج پرثمری خواهند داشت، تا این‌که صرفا علوم اسلامی را فرا بگیرند.
وی گفت: در این راستا دانشکده سلامت و دین را برای تحقق ورود به عرصه بین‌الملل راه‌اندازی کردیم و هشت دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته‌های تاریخ پزشکی، اخلاق پزشکی و فلسفه پزشکی جذب کردیم که این مساله مقدمه‌ای برای گسترش ابعاد کار خواهد بود و از طرفی با جامعه‌المصطفی رایزنی‌هایی را انجام شده تا بتوانیم به سمت بین‌المللی شدن حرکت کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید