ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مسئول کیفیت آزمون‌های تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت گفت: براساس تصمیم گرفته شده پروژه‌هایی که در زمینه آموزش و براساس نیازسنجی انجام بگیرند گرندهای حمایتی دریافت خواهند کرد.
دکتر مسیح صبوری اعلام کرد: در حال حاضر طرح حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی حوزه آموزش در وزارت بهداشت تعریف و بودجه آن نیز مشخص شده است که در این طرح بطور مشخص اشاره شده که چه نیازهایی وزارت بهداشت در حوزه آموزش دارد که باید در زمینه رفع این نیازها، کار تحقیقاتی انجام بگیرد.
وی اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در وزارت بهداشت و معاونت آموزش این وزارتخانه صورت گرفته قرار است از پروژه‌هایی که در زمینه آموزش انجام می‌شود و کارهای تحقیقاتی دانشجویان استعدادهای درخشان و مراکز مدیریتی و مطالعات و توسعه که در زمینه آموزش باشد، با اعطای گرنت از این پروژه‌ها حمایت میشود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح حمایت از پروژه‌های آموزشی وزارت بهداشت آماده و طی روزهای آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. براساس آن دانشگاه‌ها می‌توانند پروژه‌های خود را متناسب با نیاز انتخاب کنند، که در نهایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز از این پروژه‌هاحمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید