ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دانشگاه آمادگی توسعه آموزش های مجازی را دارد و به همین سبب پیشنهاد راه اندازی و ارتقای پنج رشته مجازی پزشکی به مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه داده است.
محمد هادی ایمانیه اعلام کرد: این دانشگاه هم اکنون در رشته های پزشکی مجازی، مدیریت یادگیری الکترونیک، سیاستگذاری سلامت، بهداشت خانواده و بهورزی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت مجازی دانشجو تربیت می کند و در حال حاضر 400 دانشجو از این طریق به تحصیل اشتغال دارند.
وی ادامه داد: همچنین این دانشگاه در زمینه های شناخت بیماری های قلب و عروق، پرستاری از بیماران با مراقبت های خاص و شناخت بیماری های اعضاب و روان مبادرت به تولید محتوای علمی مجازی کرده است.
وی اضافه کرد: در هشت سال گذشته 40 هزار نفر پزشک و 400 عضو هیات علمی از آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر کشور برخوردار شدند. این آموزش ها به صورت مداوم و همراه با تولید بسته های آموزشی به این پزشکان ارائه می شود.
رئیس دانشکده علوم مجازی دانشگاه شیراز نیز در این مراسم گفت: سومین جشنواره سلامت و یادگیری در نظام‌های الکترونیکی با حضور اندیشمندان و استادان از سراسر کشور در شیراز برگزار می شود.
مجید رضا فرخی افزود: دانشکده‌های مجازی علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی تهران، سمنان، قم، بیرجند (مرکز استان خراسان جنوب) و کرمان در این جشنواره فعالیت های جدید خود را ارائه می دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید