ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

روز شنبه 30 دی ماه، گروهی از دانشجویان دوره دکتری وزارت علوم با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب و اجرای طرح پژوهانه شدند.
مریم راه‌سمنی نماینده دانشجویان معترض گفت: کمپین پیگیری مطالبات دانشجویان دکتری وزارت علوم از 8 ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت مطالبات دانشجویان در حوزه‌های رفاهی، اشتغال و صنفی را پیگیری کرده است و در بخشی از این پیگیری‌ها به نتیجه مثبت نیز رسیده‌ است.
این دانشجوی دوره دکتری دانشگاه مالک اشتر، همچنین گفت: طرح پژوهانه دانشجویان دوره دکتری سال 88 اجرایی شد و براساس آن دانشجویان دکتری دوره روزانه، سالیانه مبلغ 5 میلیون تومان به شرط حضور تمام وقت در دانشگاه دریافت می‌کردند، اما مجددا پرداخت آن منتفی شد و در حال حاضر با مطرح شدن بحث وام به دانشجویان دکتری که مجبور به بازپرداخت به همراه سود آن هستیم، این طرح اجرایی نشد.
راه سمنی در پایان با تاکید بر اینکه ما خواستار رفع تبعیض بین دانشجویان دکتری وزارت علوم و بهداشت هستیم، گفت: دانشجویان دکتری وزارت بهداشت چه آن‌هایی که کار خدماتی و درمانی انجام ‌می‌دهند و چه دانشجویان رشته‌هایی نظیر بیوشیمی و فیزیولوژی که کار خدماتی ندارند براساس قانون کار به شرط حضور تمام وقت در دانشگاه ماهیانه حدود 1 میلیون تومان دریافت می‌کنند، این در حالی است که دانشجویان دکتری وزارت علوم از این مزایا بهره‌مند نیستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید