ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاورعالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
حسین توکلی گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال 97 تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد تا روز یکشنبه 8 بهمن ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: آزمون سراسری سال 97 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. کنکور سراسری سال 97 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 برگزار می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌گیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری 97 امروز یکشنبه اول بهمن همزمان با ثبت نام در آزمون منتشر می‌شود.
توکلی ادامه داد: در آزمون سراسری سال 97 دارندگان دیپلم نظام قدیم، بدون توجه به نوع دیپلم و دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و یا فارغ التحصیل پیش دانشگاهی بدون توجه به نوع مدرک پیش دانشگاهی با توجه به رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود که در جداول شماره 2 تا 6 دفترچه راهنمای شماره یک درج شده است، می‌توانند منحصرا متقاضی یکی از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر یا زبان های خارجی شوند و در تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آن را ثبت کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون سراسری سال 97، همانند آزمون سراسری سال 96 به هر یک از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی، اجازه داده شده است تا در صورتی که علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز باشند، علاقمندی خود را در تقاضانامه ثبت نام اعلام کنند.
توکلی عنوان کرد: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می‌توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید