ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از تصویب اساسنامه مرکز "مجد" این دانشگاه و آغاز فعالیت این مرکز از اوایل بهمن ماه خبر داد.


دکتر مسعود ناصری پور با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای به کار گرفتن ایده‌های دانشجویان تلاش می‌کند، گفت: برای اینکه ایده‌ها و نظارت دانشجویان را به کار بگیریم، مرکزی را راه‌اندازی کرده‌ایم تحت عنوان مرکز مشاورین جوان دانشگاه تا این مرکز جمع‌بندی از ایده‌ها و خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشگاه داشته و ایده‌هایی که کاربردی است را به صحنه عمل بیاورد و از آنهابرای خلق ثروت و کارآفرینی در دانشگاه بهره بگیرد.
وی اظهار کرد: این مرکز در چند ماه گذشته برای استفاده از نظرات و ایده‌های دانشجویان در راستای شعار دانشگاه به منظور دستیابی به دانشگاه‌های نسل سوم راه‌اندازی شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه استفاده از نظرات دانشجویان جوی سرشار از نشاط و پویایی را در دانشجویان ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: اساسنامه‌ای که برای راه‌اندازی مرکز "مجد" تدوین شده بود، در شورای دانشگاه به تصویب رسیده است و این مرکز از اوایل بهمن ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز "مجد" دانشگاه علوم پزشکی ایران شرایط این را دارد که موجب ارتقای فرایندهای دانشگاه شود، به همین جهت با تعیین یک مشاور در زیرمجموعه دانشگاه فعالیت خود را از بهمن ماه آغاز خواهد کرد و طبق اساس‌نامه از این ایده‌ها برای رشد و شکوفایی دانشگاه نهایت استفاده خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید