ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارت ورود به جلسه صد و سی و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته در روز سه‌ شنبه 24 مهر ماه 1397 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان و نحوه پرینت کارت آزمون زبان پیشرفته تولیمو 26 مهر ماه 97 به شرح زیر است:
1- صد و سی و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 97/07/26 به طور همزمان در 15 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستانهای: اصفهان، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، چابهار، رشت، زنجان، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، مشهد و یزد برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 97/07/24 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.
توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 97/07/25 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
تذکر مهم: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید