ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دو رشته کارشناسی ارشد در سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج راه‌اندازی می‌شود.


ابوالقاسم هادی نیا افزود: همچنین در سال آینده یک رشته نیز در مقطع دستیاری راه اندازی می‌شود که در مجموع سه رشته تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این دانشگاه در چهار رشته بیماری‌های کودکان، جراحی عمومی، زنان و زایمان و دستیار تخصصی بیماری‌های داخلی دانشجو می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر در رشته بیماری‌های داخلی، ۱۷ نفر در رشته زنان و زایمان، ۱۵ نفر در رشته بیماری‌های کودکان و ۱۵ نفر نیز در رشته جراحی عمومی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی اظهارکرد: ۶۹ دانشجوی دستیاری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
هادی نیا تصریح کرد: همچنین تلاش می‌کنیم که رشته‌های دکترای تخصصی آموزش بهداشت، آموزش پرستاری و کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته‌های زیست فناوری پزشکی، بهداشت پرتوها و آمار زیستی نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد: امیدواریم که با تلاش‌های انجام شده، از سال ۹۸ نیز سه رشته جدید دستیار بیهوشی، کارشناسی ارشد آموزش مامایی و علوم تغذیه نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید