ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی در جلسه معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور از راه‌اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه مجازی خبر داد.
دکتر سید ناصراستاد اظهار کرد: در نسخه انگلیسی، برخی از دروس به صورت رایگان و بعضی به سفارش دانشگاه مبدا ارائه می‌شود.
وی افزود: سامانه نوید از طریق سما پخش می‌شود و وب‌سرویس‌های اختصاصی برای هر دانشگاه در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی در راستای بسته‌های تحول و نوآوری اظهار کرد: نرم‌افزار نوید یا نرم‌افزار ویژه‌ی دانشگاهی از اول مهر ماه سال جاری به ۶۴ دانشگاه متصل شده و حدود ۴۷۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان در حال استفاده از آن هستند.
وی در ادامه از فراهم ساختن زیرساخت‌های دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی به صورت رایگان خبر داد و گفت: اولین فراخوان اعطای گرنت در ۲ فاز بزرگ برای اساتید و کوچک برای دانشجویان برگزار شده است و تا کنون ۶۱ طرح دریافت شده است. وی تاکید کرد پایان‌نامه‌هایی که مورد تائید قرار بگیرند و برای کشور مفید باشند کمک هزینه دریافت خواهند کرد.
دکتر استاد در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور رفع چالش های موجود در این زمینه دستورالعمل آموزشی تهیه شده و سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته تدارک دیده‌ایم تا نرم‌افزار به خوبی ارائه شود.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از عقد قرارداد با ۶ دانشگاه علوم‌پزشکی کشور برای تولید ۶۵۶ عنوان محتوا سخن گفت و افزود: شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های مصوب شورای آموزشی و پژوهشی در حال تدوین است.
دکتر استاد یادآور شد: در برنامه‌های پودمانی سعی شده است پودمان‌هایی طراحی شود که دانشجویان از پزشکی فاصله نگیرند و به طور مثال می توان به راه‌اندازی سامانه نوید مجازی پزشک خانواده اشاره کرد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های معتبر بین‌المللی و یک سری دوره‌های مهارتی بر روی سایت این دانشگاه موجود است که در آینده به تعداد آن افزوده خواهد شد و به معاونین آموزشی دانشگاه‌ها توصیه کرد در این خصوص اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید