ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: تمامی دانشجویان افغان با تصویب بخش نامه جدید، شهریه تحصیلی خود را بر مبنای ارز دولتی و به ریال پرداخت می کنند و مابقی دانشجویان خارجی براساس همان مبنای ارزی (دلار، یورو و دیگر واحدهای پولی) و بر مبنای توافقی که با دانشگاه محل تحصیل داشته‌اند، محاسبه می‌شود.
دکتر باقر لاریجانی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می‌کنند، گفت: اخیرا بخشنامه‌ای به دانشگاه ها صادر شده که بر اساس آن تمامی دانشجویان افغان می‌توانند شهریه تحصیلی خود را بر مبنای ارز دولتی و به ریال پرداخت کنند و شهریه مابقی دانشجویان خارجی براساس همان مبنای واحد ارزی (دلار، یورو و دیگر واحدهای پولی) و توافقی که با دانشگاه محل تحصیل داشته‌اند محاسبه می‌شود.
وی درباره نحوه پرداخت شهریه دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی که با نوسانات ارزی در زمینه پرداخت شهریه خود دچار چالش‌ شده‌اند، افزود: بیشتر دانشجویان خارجی در پرداخت شهریه خود مشکلی ندارند و ارز موردنیاز این افراد، خارج از کشور تامین می‌شود و تفاوت زیادی در شرایط این افراد به وجود نیامده است.
لاریجانی با بیان اینکه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بیش‌ترین تعداد دانشجویان بین‌المللی را دارند، اظهار کرد: این دانشجویان بعد از اتمام تحصیل، مرحله گذراندن دوره طرح را ندارند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید