ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان امور دانشجویان وضعیت بورس دائم خارج از کشور در سال ۹۸ را اعلام کرد.
مجتبی صدیقی گفت: اگر دانشگاه ها ضرورت جدی برای اعزام داشته باشند، در دفترچه شماره ۲ ظرفیت بورس دکتری اعلام می شود.
وی درباره دلیل عدم اعلام ظرفیت بورس خارج از کشور در دفترچه یک کنکور دکتری سال ۹۸ گفت: در سال های قبل نیز تعداد دانشجویانی که به بورس دائم خارج از کشور اعزم می شدند، خیلی کم بود.
معاون وزیر علوم افزود: به جهت اینکه در مجموعه رشته هایی که دانشجوی دکتری تربیت می کنیم نیاز به اعزام دائم نداریم، همان دوره های کوتاه مدت در داخل یا خارج را توصیه می کنیم.
وی ادامه داد: عملا هر ساله ۷۰ الی ۱۰۰ ظرفیت به بورس دائم خارج از کشور اختصاص داده می شود اما در نهایت تعداد افرادی که پذیرش نهایی می شوند کمتر از ظرفیت اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: فعلا در دفترچه شماره یک دکتری با توجه به شرایط ارزی کشور و عدم نیاز جدی به اعزام، ظرفیت بورس دائم دکتری اعلام نشده است، اگر دانشگاه ها ضرورت جدی ای برای اعزام داشته و اعلام کنند در دفترچه شماره ۲ ظرفیت بورس دکتری دائم اعلام خواهد شد.
در چند سال اخیر پذیرش بورس خارج از کشور منوط به شرکت داوطلبان در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز( Ph.D شده است اما در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۸ آمده است که در صورت اعلام ظرفیت پذیرش توسط دانشگاه ها، شرایط در دفترچه شماره ۲ (انتخاب رشته) اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید