ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به‌منظور ارتقا کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی از سال تحصیلی آینده در مقاطع PhD و کارشناس ارشد کاهش ظرفیت خواهیم داشت.
دکتر اکبر فتوحی رئیس مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارائه گزارش وضعیت پذیرش دانشجویان در کنکور سراسری سال ۹۷ گفت: امسال ۸۲ نفر از ۱۰۰ نفر اول کنکور سراسری، دانشگاه علوم پزشکی تهران را انتخاب کردند. آنان افراد برجسته‌ای هستند که باید به درستی برایشان سرمایه گذاری شود.
سپس دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به تشریح عملکرد معاونت آموزشی از مهر ۹۶ تا مهر ۹۷ پرداخت و گفت: عملکرد معاونت آموزشی بر مبنای برنامه ۴ ساله و در محورهای ارتقا زیرساخت‌های آموزشی، ارتقا کیفی آموزش، ساماندهی خدمات آموزشی، اعتلای اخلاق حرفه‌ای، بین‌المللی سازی، مجازی‌سازی و تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ارائه می شود.
وی از کامل شدن ۸۰ درصد از کار بازنگری سیستم شعاع خبر داد و گفت: اشکالات نرم‌افزاری شعاع برطرف شده است و درحال ایجاد لینک علم‌سنجی و استقرار سامانه ترفیع هستیم. امیدواریم تا آخر این ماه نتیجه نهایی سیستم را به رئیس دانشگاه گزارش دهیم و پس‌ از آن در چند دانشکده به‌صورت پایلوت و تا سال ۹۸ در کل دانشگاه به اجرا درآوریم.
سهراب پور با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه بازنگری نقشه هیئت علمی گفت: درحال حاضر نقشه هیئت علمی گروه‌های غیربالینی تکمیل‌شده و در عرصه بالینی نیز درحال حاضر برای بیشتر گروه‌ها تدوین‌شده و برای مابقی گروه‌ها نیز جلسات مکرری برگزار شده که امیدواریم به جمع‌بندی برسیم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر توسعه مراکز آزمون در دانشکده‌ها گفت: مرکز جامع آزمون الکترونیک در دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری و مامایی به ترتیب با ظرفیت ۶۰ و ۳۰ شرکت‌کننده راه‌اندازی شده است و درحال برنامه‌ریزی برای تجهیز و راه‌اندازی مرکز جامع آزمون شماره ۲ در طبقه اول پژوهشکده دندانپزشکی با ظرفیت ۲۰۰ نفر هستیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید