ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر جلالی گفت:با توجه به امکانات آموزشی مناسب و پس از بررسی‌ها و بازدیدهای هیئت اعزامی از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وزیر محترم بهداشت مجوز تاسیس دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بابل را صادر کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: با کسب مجوز تاسیس دانشکده بهداشت بدنبال افزایش و توسعه رشته های علوم بهداشتی هستیم و پذیرش و تربیت دانشجو در مقاطع مختلف رشته‌های بهداشتی و ارائه خدمات آموزشی به این دانشجویان بمنظور تأمین نیروی انسانی کارآمد و متعهد، انجام تحقیقات علمی و کاربردی بمنظور حل مشکلات بهداشتی جامعه و ارتقا سطح سلامت عمومی و نهایتاً تولید علم را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بابل در گروه رشته های علوم بهداشتی در حال حاضر در مقطع کارشناسی رشته های مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی و در مقطع کارشناسی ارشد رشته های سلامت سالمندی و آمار زیستی در حال تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر می باشد.
دکتر جلالی با اشاره به اینکه با صدور این مجوز، تعداد دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی بابل به 9 دانشکده افزایش می یابد، گفت: اکنون دانشکده های پزشکی، پرستاری مامایی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، توانبخشی، پرستاری، طب ایرانی و پردیس خودگران در این دانشگاه مشغول ارائه خدمات و پژوهشی می باشند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید