ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: سال آینده میزان وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهلی در شهر تهران به ۷۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۳۰ میلیون تومان می رسد.
ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت: سال ۹۳ کل اعتباری که برای دانشجویان دکترا اختصاص داده شد، سه میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان بود که با تأکید وزیر علوم در سال ۹۴ این اعتبار به ۲۰ میلیارد تومان و در سال ۹۵ به ۵۸ میلیارد تومان و در سال ۹۶ به ۱۶۶ میلیارد تومان و در سال جاری به ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
یزدان مهر تصریح کرد: به دانشجویان دکتری هر ماه ۷۰۰هزار تومان پرداخت می شود و در کنار آن می توانند از سه میلیون وام ضروری استفاده کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره اینکه آیا وام دکتری برای سال ۹۸ افزایش خواهد یافت، گفت: ما بنا داریم رقمی را که بانک ها ارائه می دهند افزایش دهیم البته این موضوع بعد از تأیید در هیئت امنا، اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: کل دانشجویان دکترای غیر بورسیه روزانه شامل حال این وام شده و از آن استفاده کرده اند.همچنین برنامه داریم تا دانشجویان تمام وقت دکتری بعد از آزمون جامع بتوانند از خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از یک بسته ویژه وام ازدواج و وام ودیعه مسکن متاهلین خبر داد که قرار است در بودجه ۹۸ پیش بینی شود که براساس آن وام ودیعه مسکن دانشجویان در تهران به ۷۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۳۰ میلیون تومان و کلان شهرها ۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که کمیسیون فرهنگی مجلس آن را تصویب کرده و در صورتی که کمیسیون تلفیق نیز آن را تصویب کند، اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید