ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توانمندسازی اعضای هیات علمی در حوزه آموزش یکی از مهمترین اصول توسعه آموزش علوم پزشکی در کشور است.


دکتر لاریجانی گفت: در حال حاضر 1360 عضو هیات علمی در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی مشغول به تحصیل هستند و مصوب شده که اعضای هیات علمی جدید الاستخدام نیز در این دوره شرکت نمایند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برنامه این معاونت برای توسعه زیرساخت های آموزش علوم پزشکی گفت: اعضای هیات علمی دانشگاهها یکی از ارکان اصلی آموزش علوم پزشکی کشور هستند و در قالب برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برنامه هایی برای توسعه اعضای هیات علمی در دست پیگیری است.
دکتر لاریجانی از برنامه های این معاونت برای توانمندسازی اعضای هیات علمی در آموزش سخن گفت و افزود: با تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی بسترهای خوبی برای ارائه آموزش های الکترویک در حوزه سلامت فراهم شد.
وی ادامه داد: دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی برای اعضای هیات علمی برگزار شده و در حال حاضر 1360 نفر از اعضای هیات علمی در این دوره مشغول به تحصیل هستند.
وی اضافه کرد: در هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت مصوب شد که تمامی اعضای هیات علمی جدید الاستخدام ملزم به طی دوره مجازی 96 ساعته آموزش پزشکی می باشند.
دکتر لاریجانی گفت: در این دوره مفاهیم مختلف حوزه آموزش علوم پزشکی از جمله مفاهیم مرتبط با تحول و نوآوری در آموزش گنجانده شده است.
وی ادامه داد: آشنایی اعضای هیات علمی با این مفاهیم در بدو ورود به نظام سلامت می تواند تاثیر زیادی در نقش آموزشی این همکاران در دانشگاهها داشته باشد و بدون شک ارتقای آموزش، زمینه های ارتقا در تمامی ارکان حوزه سلامت را به همراه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید