ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت آماده شده است و در انتظار صدور مجوز استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی هستیم.
دکتر سیدعلی حسینی افزود: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت برای جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور آماده شده است و در صورتی که سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب را نهایی کند، ما نیز فراخوان را به صورت عمومی اعلام می‌کنیم.
وی افزود: در حال حاضر اطلاعات دانشگاه‌ها بارگذاری شده است و ما برای جذب یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌ایم و به محض وصول نامه تخصیص مجوز جذب، فراخوان اعضای هیئت علمی آغاز می‌شود.
دکتر حسینی یادآور شد: تعداد مورد پذیرش در فراخوان بر اساس تخصیص مجوز انجام می‌گیرد و نامه سازمان امور اداری و استخدامی ملاک عمل خواهد بود. چرا که تخصیص مجوز به معنی تخصیص اعتبار است و ما تنها بر اساس وجود ردیف و اعتبار می‌توانیم هیئت علمی جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این دوره شانزدهمین دوره جذب هیئت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم بتوانیم یک هزار و ۵۰۰ هیئت علمی جدید در دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت جذب کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید