ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیست و چهارمین شماره خود را درحالی منتشر کرده که اکنون در 8 پایگاه بین‌المللی نمایه شده است.
مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود، این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون شش جلد مشتمل بر ۲۴ شماره که حاوی ۱۷۶ مقاله اصیل و ۲۴ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.
در شماره تابستان مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۰ مقاله (یک مقاله مروری و ۹ مقاله اصیل) در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققانی از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج کشور به چاپ رسیده است.
مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، در پایگاه ESCI نیز نمایه شود. این مجله در پایگاه‌هایWeb of Science – ESCI، Chemical Abstracts Service) CAS، islamic World Science Citation Database) ISC، EBSCO، Medical-Journals-Links،DOAJ، Magiran، IrMedex نمایه می‌شود.
این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضا ء هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند.
در این نشریه سعی شده تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد، براساس آئین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ده میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.
فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید