ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

فراخوان پذیرش دومین دوره پسا دکتری آموزشی، پژوهشی پزشکی روان تنی (سایکوسوماتیک) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.
این دوره بر مبنای برنامۀ سطح ۲ آموزش پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ است که با نظر به نیازهای جامعۀ ایران تکمیل و بومی‌سازی شده است. این طرح بر پایه تفاهم‌نامۀ سه‌جانبه برگزاری دورۀ پسادکترای پزشکی روان‌تنی در ایران، میان گروه پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ آلمان، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مؤسسه علمی تحقیقاتی "دانش تندرستی" از تاریخ چهاردهم می ۲۰۱۴ میلادی در حال اجراست.دورۀ پسادکترای پزشکی روان‌تنی برنامه‌ای در جهت رشد مهارت‌های درمانی، مدیریتی و پژوهشی در حوزۀ پزشکی روان‌تنی است. این برنامه رویکردی سیستمی به سلامت و درمان است و سعی در فراهم آوردن زبانی مشترک برای درمانگران در راستای تحقق یک الگوی زیست‌روان‌اجتماعی در نظام خدمات سلامت دارد.
در پایان دوره به افرادی که حضور کامل و مؤثر در دوره داشته و ارزیابی‌ها و آزمون‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند و مقالات و طرح پژوهش را منتشر کرده اند ، گواهی "دوره پسادکترای پزشکی روان‌تنی و روان درمانی " Postdoctoral certificate in psychosomatic medicine and psychotherapy" از دانشگاه فرایبورگ آلمان با مهر و امضای گروه روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مؤسسه علمی تحقیقاتی دانش تندرستی، اعطا می‌شود.
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به معیارهای پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: در پذیرش این دوره، پزشکان عمومی و متخصصین رشته‌های پزشکی – متخصصین روان پزشکی و نورولوژی در اولویت هستند.
دکتر طلایی خاطر نشان کرد: این دوره یک دورۀ مهارت‌آموزی تئوری -بالینی و پژوهشی ۲ ساله مبتنی بر راهبردهای آموزشی سخنرانی، کارگاه، اتاق آینه، مصاحبه زنده، ایفای نقش، ارائه گزارش‌های موردی، کارگروهی و آموزش‌های گروهی و فردی، گروه‌های بالینت، گروه‌های خوداندیش و سوپرویژن، است.
شروع دوره از شهریور ماه اعلام شده است و علاقمندان تا دهم تیر ماه می‌توانند نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید