ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای تقویت آموزش عالی، توسعه گردشگری سلامت و گردشگری علمی و حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت تفاهم نامه همکاری امضاءکردند.
این تفاهمنامه روز یکشنبه در مراسمی با حضور دکتر مظفری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکترکوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران امضاء شد.
غلامحسین مظفری در این نشست با تاکیدبرضررت سرعت بخشیدن به روند فعالیت‌های علمی و توسعه‌ای درکیش و اجتناب از فرصت سوزی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای تحقق طرح‌های اثرگذار و نتیجه بخش در حوزه سلامت مردم از تمام توان خود بهره می‌گیرد.
فعالیت متخصصان بالینی این دانشگاه در بیمارستان کیش، برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته های بالینی برای دانشجویان ایرانی و خارجی درجزیره کیش، سرمایه گذاری و مشارکت در محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان، برگزاری همایش و کنگره های بین المللی علمی درجزیره کیش، توسعه گردشگری سلامت بااستفاده از ظرفیت های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، ایجاد شعبه پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه آزاد کیش ویژه پذیرش دانشجویان خارجی و تاسیس مراکز تحقیقاتی باهدف رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در منطقه از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
دکتر مظفری توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان به ویژه درحوزه سلامت را از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کردو گفت: جزیره کیش به مدد ظرفیت های ارزشمند، امکانات مناسب و توانمندی‌های قابل ملاحظه می‌تواند در حوزه گردشگری سلامت، فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی درعرصه سلامت و خدمات پزشکی پایلوت کشور باشد.
همچنین دکترکوهپایه زاده در این نشست با اشاره به ظرفیت های خوب جزیره کیش برای توسعه فعالیت‌های درمانی گفت: باتوجه به تعاملات خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران باعراق دربخش گردشگری سلامت ما می‌توانیم فرصت‌های خوبی را برای رشد گردشگری سلامت درجزیره کیش مهیا کنیم. وی حوزه‌های علم و فناوری و ایجاد شرکت های دانش بنیان را از دیگر زمینه های همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایران با سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و افزود: درجمع هزارنفری اساتیدو کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران بیش از ۴۰۰ پزشک حضور دارند که در بخش‌های درمانی فعالیت می‌کنند و این ظرفیت بسیارخوبی برای مشارکت بابیمارستان کیش است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید