ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

به منظور سنجش عملکرد اعضای هیات علمی در حوزه پژوهش و فناوری و توزیع صحیح منابع مالی، برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کارنامه پژوهشی ویژه اعضای هیات علمی صادر شد.
دکتر شقایق حق جو، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پس از دریافت اطلاعات از پایگاه‌های داده موجود، جهت تکمیل داده‌ها توسط پژوهشگران، در چند نوبت فراخوان صادر گردید و پس از بررسی مستندات توسط کارشناسان، فعالیت‌ها براساس شیوه‌نامه اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری امتیازدهی شد.
وی اضافه کرد: این فرایند امکان شناخت دقیق‌تر از وضعیت پژوهش و فناوری در دانشگاه و سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد را فراهم می‌آورد.
دکتر حق جو ادامه داد: هر عضو هیات علمی می‌تواند از طریق این کارنامه خلاصه عملکرد خود را برای بیش از بیست نوع فعالیت مشاهده نماید و از رتبه خود در میان کل اعضای هیات علمی آگاه شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: یکی از کاربردهای کارنامه پژوهشی توزیع عادلانه منابع مالی است؛ در سال ۱۳۹۸ سقف اعتبار پژوهشی قابل اعطاء به هر عضو هیات علمی تابعی از امتیاز عملکرد پژوهشی و فناورانه وی در دو سال اخیر و با سقف یک میلیارد ریال است که حداقل این اعتبار برای اعضای هیات علمی که در سه سال اول خدمت هستند دویست میلیون و برای سایرین یکصد میلیون ریال است.
دکتر حق جو تصریح کرد: براساس اطلاعات به دست آمده از اولین دوره اجرای این برنامه، از بین بیش از ۹۰۰ نفر عضو هیات علمی، حدود ۳۰۰ نفر عملکرد پژوهشی قابل ملاحظه‌تری نسبت به سایرین داشتند و همچنین ۱۸ عضو هیات علمی تجارب ارزشمندی از فعالیت‌های فناورانه خود ثبت نموده‌اند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید