ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از ۱۵ تیر شروع شد.
دکتر اصغر عبادی فر دبیر هیأت اجرایی بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: مطابق دوره‌های گذشته، این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهاد‌های حقوقی حوزه علوم پزشکی است. برگزیدگان دسته اول، از بین محققان، محققان جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش‌های برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیر دولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.
رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیرهیات اجرایی بیست و پنجمین جشنواره رازی با اشاره به گروه پژوهش برتر گفت: متقاضی این گروه می‌تواند به طور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت کند؛ بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره جایگاه تعریف شده وجود خواهد داشت.
رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: پژوهشگران می‌توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت کنند و شرط ثبت نام در گروه محققان دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققان جوان و دانشجو H هشت و بالاتر است و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است. همچنین در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.
دکترعبادی فر، همچنین گفت: ثبت نام داوطلبان در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شنبه ۱۵ تیر آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری روز ۳۰ مهر ۹۸ ادامه خواهد یافت. فرآیند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید