ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز های سوم و چهارم مرداد ماه در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
داوطلبان برای شرکت در مرحله نهایی المپیاد فوق لازم است از بعدازظهر روز چهارشنبه، دوم مردادماه ۹۸ در خوابگاه اسکان داشته باشند و صبح روز شنبه، ۵ مرداد ماه خوابگاه را تخلیه کنند و همچنین اسکان و پذیرایی صرفاً از راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد سال ۱۳۹۸ صورت می‌گیرد و اسامی آنها بر روی سایت المپیاد قرار گرفته است. بنابراین امکان ورود، اسکان و پذیرایی از همراهان دانشجو مانند پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر و ... توسط دانشگاه وجود ندارد.
کارت ورود به جلسه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه، ۳۰ تیرماه ۹۸ تا روز چهارشنبه دوم مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.
دانشجویان منتخب المپیاد غیرمتمرکز باید در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ دانشجو باشند و گواهی اشتغال به تحصیل خود را به مرکزیت دانشگاه مناطق ده‌گانه ارسال و منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را ارسال کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید