ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از طرح این صندوق برای راه اندازی اپلیکیشن موبایلی تا مهر جاری خبر داد و گفت: بر این اساس دریافت و پرداخت وام‌ها با کمک این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.
بهروز رحیمی از برنامه وزارت بهداشت برای صدور کارت رفاه برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و اظهار کرد: در نظر داریم کارتی شبیه کارت دانشجویی برای دانشجویان طراحی کنیم که بر اساس آن تمامی تسهیلاتی که به دانشجویان پرداخت می شود در قالب آن کارت پرداخت شود و دانشجویان نیز هزینه‌های دانشجویی خود را با استفاده از این کارت پرداخت کنند.
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: راه‌اندازی کارت رفاه دانشجویان مدتی زمان‌بر است و باید زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این کارت فراهم شود بنابراین امکان راه‌اندازی آن تا مهر امسال وجود ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویانی که صاحب کارت رفاه شوند می توانند در طول تحصیل خود از این کارت در بخش‌های رفاهی، تغذیه‌ای و خوابگاهی استفاده کنند. در واقع هدف ما این است که فرصت بهتری به دانشجویان به منظور استفاده بهتر از این کارت‌ها داده شود.
مهندس رحیمی تاکید کرد: اولین اولویت ما در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم راه اندازی اپلیکیشن موبایل برای دانشجویان علوم پزشکی است که براساس آن دانشجویان دریافت و پرداخت وام‌های خود را از این طریق انجام دهند. بر این اساس مراجعه حضوری دانشجویان در این زمینه به صفر می رسد.
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: اپلیکیشن موبایل دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا مهر ماه راه‌اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید