ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، کشورهای همسایه را مشتریان جدید خدمات آزمایشگاهی ایرانی عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات آزمایشگاهی داخلی به کشورهای همسایه تسهیل می‌شود.
رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری یکی از محورهای اساسی در همکاری با دیگر کشورها را توسعه خدمات این شبکه دانست و افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های شبکه، ایجاد امکان دسترسی و تسهیل ارائه خدمات آزمایشگاهی به کشورهای همسایه، به صورت منظم و نظام‌مندتر است.
مدیرشبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: برخی کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته و صاحب صنعت دارای تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی هستند وتلاش می‌کنیم در بستر افزایش تعامل و همکاری‌های آزمایشگاهی با این کشورها، موارد ضعف کشور در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود: اکنون نیز آزمایشگاه‌هایی در شهرهای مرزی کشورمان به کشورهای همسایه خدمات ارائه می‌دهند، اما برنامه‌هایی تدوین شده است تا این خدمات به صورت نظام مندتر و با بهره‌گیری از حداکثر توانمندی و ظرفیت‌های موجود شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید