ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هیات‌های امنا واحدهای این دانشگاه تا ۵۰ درصد اختیار کاهش شهریه دارند و این مبالغ در مناطق محروم کمتر از تهران و سایر شهرها است.
محمدمهدی طهرانچی اظهار داشت: بر اساس بودجه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی، شهریه‌ها بر اساس رشته محل تعیین شد و تا ۵۰ درصد به هیأت‌های امنای استانی اختیار دادیم که کاهش شهریه داشته باشند.
وی افزود: بنابراین در دوره جدید، محاسبه شهریه اینگونه نیست که در کل کشور برابر باشد و شهریه مناطق محروم نسبت به تهران و شهرهای بزرگ کمتر است.
بر اساس بخشنامه طهرانچی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، نرخ شهریه دانشجویان قدیم (شامل ورودی‌های سال ۱۳۹۶ و ماقبل) برای دانشجویان غیرپزشکی براساس شهریه پایه ‌ای که هر ورودی در سال ۱۳۹۶ پرداخت کرده است در سال تحصیلی جدید بدون افزایش باقی می‌ ماند.
نرخ افزایش شهریه متغیر برای دانشجویان فعلی دانشگاه (شامل ورودی‌های ۹۶ و ماقبل) نسبت به شهریه متغیر پرداختی در سال ۹۶، برای دانشجویانی که در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد کرده‌اند افزایش ۱۰درصدی و برای دانشجویانی که در زمانی خارج از زمان تعیین شده اقدام به انتخاب واحد کرده‌اند، افزایش ۱۲.۵درصدی اعمال می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید