ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه تلاش می کنیم این دانشگاه بیش از گذشته محیطی پر نشاط برای دانشجویان باشد،گفت: برنامه جامعی را تدارک دیده‌ام که در همه ابعاد بهداشت، آموزش و پژوهش آن را اجرا می‌کنیم.
علیرضا زالی درباره برنامه های مدیریتی دانشگاه شهیدبهشتی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای پیشینه درخشان است. حضور اعضای هیأت علمی مبرز و دانشجویان ممتاز موجب شده مجموع دانشگاه پیشتاز ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف باشد.
وی یادآور شد: در طول سالیان اخیر شاهد رشد و ارتقا کمی و کیفی دانشگاه بوده‌ایم؛ البته این دانشگاه کماکان در مسیر تعالی قرار دارد. تلاش می‌کنیم با تقلیل حواشی، دانشگاه با ریل گذاری‌های مناسبی که در ادوار گذشته صورت گرفته بتواند مسیر پرشتاب توسعه را ادامه دهد.
وی اضافه کرد: در این دانشگاه از یک خانه بهداشت در اقصی نقاط دانشگاه تا بالاترین مراکز تخصصی، شاهد عرقی هستیم که همه به این دانشگاه دارند و بن مایه ما در برنامه تعالی دانشگاه همین خواهد بود.
زالی متذکر شد: دانشگاه از یک برنامه استراتژیک روشن برخوردار است و آن چیزی که موجب امتیاز ویژه و برتر این دانشگاه می‌شود، وجود اساتید دلسوز و علاقه مند در کنار دانشجویان بسیار ساعی است که در آنها فصل مشترکی وجود دارد و آن عرقی است که به این دانشگاه دارند.
زالی با اشاره به تدوین برنامه جامع در این دانشگاه، گفت: بنده یک برنامه جامعی را برای دانشگاه تدارک دیده‌ام که ان شاء الله در همه ابعاد بهداشت، آموزش و پژوهش با بهره جستن از تجارب قبلی و به خصوص با استفاده از ظرفیت همه نخبگانی که در دانشگاه حضور دارند و اعلام آمادگی کردند که در اداره دانشگاه به بنده کمک کنند، آن را اجرا می‌کنیم.
زالی با بیان اینکه نگاه ما در دانشگاه نگاه فراملی است،تصریح کرد: معتقدیم این دانشگاه باید جایگاه ممتازی در عرصه بین‌المللی پیدا کند و ما پیش بینی می‌کنیم تا بتوانیم یکی از عناصر کنشگر در مرجعیت علمی باشیم و این دور از دسترس نیست.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید