ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاونت آموزشی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.
در متن اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است: دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۵ که جز ۱۵ در صد برتر دانشگاه تهران بوده و یا از دانشگاه‌ های مشمول این فراخوان که در ۱۵ درصد برتر رتبه بندی قرار دارند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.
کلیه متقاضیان، از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ تا ۲۰/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند.
متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام، دانشگاه‌های مشمول فراخوان و سایر اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید