ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس پارک نوآوری و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله(عج) گفت: این دانشگاه از ابتدای سال جاری و با تأسیس پارک نوآوری و فناوری پیشگامان سلامت به صورت جدی وارد فاز اجرایی این کار شده است.
علی محمد لطیفی اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبری در حوزه علم و فناوری، پیشتازی، عمق بخشی و اقتدار آفرینی است و در این میان انتظار ویژه‌ای از سپاه نیز وجود دارد.
وی به تفاهمنامه همکاری میان این مجموعه پژوهشی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: پارک نوآوری و فناوری پیشگامان سلامت که از زیرمجموعه‌های تازه تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) است، قرار است با مشارکت و حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری فعالیت ویژه‌ای در حوزه پژوهش های نوآورانه در حوزه بهداشت، درمان و سلامت انجام دهد.
لطیفی افزود: ما در گام نخست اولین شتاب‌دهنده پارک را در مجموعه اقدسیه راه اندازی می‌کنیم و تا 2 ماه آینده زیرساخت لازم برای آغاز به کار 10 استارتاپ را فراهم خواهیم کرد و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا یک سال آینده 3 شتاب‌دهنده که هرکدام 10 استارتاپ را در بر می‌گیرند در این مجموعه راه اندازی خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که منعقد شده است، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو زمینه زیرساختی و منابع مالی از استارتاپ‌های پارک نوآوری و فناوری پیشگامان سلامت حمایت خواهد کرد.
لطیفی با بیان اینکه سایت اقدسیه دانشگاه بقیه الله(عج) ظرفیت سازماندهی و استقرار بیش از 500 استارتاپ را دارد، گفت: در حال حاضر 6 حوزه طب سنتی و فراورده‌های طبیعی، دیجیتال، زیست فناوری، ژنتیک، علوم شناختی و تجهیزات را برای فعالیت استارتاپ‌ها در نظر گرفته‌ایم که احتمالا در آینده تعداد این حوزه‌ها بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید