ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته بصورت اینترنتی در سال 1398 منتشر شد.
ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (TOLIMO:E_A2019) در سال 1398 منحصراً بصورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 98/08/13 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت برگزاری هر مرکز ادامه خواهد یافت.
لازم به توضیح است آزمون مذکور برای دوره 137 در تاریخ 98/09/07 و برای دوره 138 در تاریخ 98/09/28 منحصراً در شهر تهران و به صورت اینترنتی (iBT) در 3 مرکز به شرح جدول ذیل برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام با توجه به انتخاب مرکزی که انجام می‌دهند در ساعت 8:00 صبح روز برگزاری آزمون نیز با کارت شناسایی معتبر (شناسنامه عکسدار و یا کارت ملی) به همان مرکز مراجعه نمایند.
کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
بخش های آزمون TOLIMO الکترونیکی همانند آزمون کاغذی است و تفاوتی از نظر بخش های آزمون و تعداد سوال ندارد. تفاوت آزمون اینترنتی با کاغذی در این است که مهارت نوشتاری (Writing) در آزمون کاغذی بر روی برگه و با دستخط داوطلب انجام می شود ولی در آزمون الکترونیکی داوطلب باید متن Writing را در نرم افزار و توسط صفحه کلید تایپ کند.
تفاوت دیگر در مهارت شنیداری (Listening) است که در آزمون کاغذی Lecture توسط بلندگو و بصورت عمومی برای داوطلبان پخش می شود ولی در آزمون الکترونیکی هر داوطلب از طریق هدفونی که در اختیارش قرار گرفته است، صوت ها را خواهد شنید.
لازم به ذکر است که زمان آغاز هریک از مهارت ها برای داوطلبان در آزمون الکترونیکی مستقل از یکدیگر است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید