ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دکتری تخصصی در دانشکده توانبخشی این دانشگاه، گفت: با توجه به موقعیت منطقه، فرصت‌های بسیار خوبی برای جذب دانشجوی خارجی در رشته‌های گروه‌های علوم توانبخشی وجود دارد.
دکتر علیرضا زالی اظهار کرد: این دانشکده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی خود تا کنون دستاوردهای علمی و آموزشی گسترده‌ای داشته و در مسیر مطلوبی حرکت می‌کند.
وی با اشاره به لزوم فعالیت اعضای هیئت علمی این دانشکده در عرصه بالین، تاکید کرد: اما در عین حال باید برای برطرف کردن چالش‌هایی همچون خستگی نیروی انسانی، کمبود به‌کارگیری نیروهای طرحی و مسائل مربوط به کارانه اعضای هیئت علمی اقدامات لازم انجام شود.
دکتر زالی در ادامه با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه در بین سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی، یادآور شد: با همت بلند اعضای هیئت علمی، نسبت به تحقق این هدف بسیار امیدواریم.
رییس دانشگاه ضمن اعلام حمایت از طرح‌هایی که در راستای جذب دانشجویان خارجی انجام می‌شود، یادآور شد: استراتژی دانشگاه ایجاد یک کالج بین‌المللی است.
وی با ابراز رضایت از روند رشد پژوهشی در دانشکده توانبخشی، تاکید کرد: پررنگ کردن فعالیت کلینیک‌های دانشکده باید در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت حفظ هویت آموزشی دانشکده علوم توانبخشی، اظهار کرد: ضروری است برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های اعضای هیئت علمی دانشکده، در چارچوب قانون، از شتابزدگی در بازنشسته شدن اساتید جلوگیری شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید