ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد دستورالعمل روند اجرایی نقل و انتقال دانشجویی برای نیمسال اول 99-98 این دانشگاه را ابلاغ کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل روند اجرایی نقل و انتقال دانشجویی برای نیمسال اول 99-98 این دانشگاه را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.
براساس این دستورالعمل، تمامی فرآیند نقل و انتقال دانشجویان متقاضی بدون مراجعه حضوری و انجام مسافرت‌های درون شهری و برون شهری از طریق سامانه منادا صورت می گیرد.
برای اعمال ظرفیت پیشنهادی ورود و خروج، در رشته محل‌های دانشگاهی برای متقاضیانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 از طریق ضابطه میهمانی هم‌ترازی در سامانه منادا ثبت درخواست خواهند کرد، به اطلاع می رساند ظرفیت های اعلامی واحدهای دانشگاهی در نیمسال گذشته عیناً به نیمسال جاری انتقال یافته است و در صورت عدم تغییر ظرفیت‌ها تا تاریخ اول دی ماه ظرفیت های نیمسال گذشته برای اعمال در نیمسال جاری نهایی خواهند شد.
براساس بندهای این دستورالعمل؛ واحدهای دانشگاهی به شیوه های مقتضی (از جمله اعلام در سامانه آموزشی، نصب اطلاعیه در تابلوی اعلانات و..) در خصوص تاریخ نقل و انتقالات دانشجویی و اینکه ثبت درخواست تنها از طریق سامانه منادا امکان‌پذیر است، به دانشجویان اطلاع‌رسانی کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید