ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۵ موسسه اعزام دانشجو به خارج مجوز دارند، گفت: اداره کل بورس و اعزام وزارت علوم بر محتوا و مبلغ قراردادها نظارت دارد.
مجتبی صدیقی در گفتگو با مهر درباره ساماندهی موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: کارگروه موسسات اعزام دانشجو به خارج در سازمان امور دانشجویان مستقر است و وظیفه مجوز دادن و نظارت کردن بر این موسسات را برعهده دارد.
رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در حال حاضر تعداد این موسسات از ۲۰۰ موسسه به حدود ۱۱۵ موسسه رسیده در پیگیری‌هایی که داشتیم موسساتی بودند که یا خود غیرفعال شدند یا تخلف کردند و تخلفشان بعد از تذکر و اخطار منجر به سلب مجوز شد.
وی یادآور شد: سامانه‌ای را هم پیش بینی کرده‌ایم تا قراردادهایی که موسسات با دانشجویان منعقد می‌کنند به صورت مستقیم در آن سامانه درج شود که اداره کل بورس و اعزام وزارت علوم بر محتوا و مبلغ قراردادها نظارت داشته باشد.
صدیقی افزود: همه موسسات سالانه یک بار باید برای تمدید مجوز اقدام کنند و اگر گزارشی داشته باشیم در تمدیدها تاثیر داده می‌شود، اول اخطار بعد لغو مجوز موقت و بعد سلب مجوز انجام می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید