ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بر اساس اعلام شرایط شرکت در المپیاد دانشجویی علوم پزشکی از طرف مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، اولین شرط شرکت در المپیادهای علوم پزشکی اشتغال به تحصیل در هنگام آزمون ورودی یا گذشتن کمتر از شش ماه از فارغ التحصیلی در هر مقطع می‌باشد.
المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور در شش حیطه شامل "تفکر علمی در علوم پایه"، "استدلال بالینی و حل مسئله"، "مدیریت نظام سلامت"، "کارآفرینی در بستر هزاره سوم "، "آموزش پزشکی" و "میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت" تدوین شده است.
گفتنی است مهلت ثبت نام در تمامی حیطه‌های عنوان شده ۱۵ آبان ماه جاری بوده است و تنها ثبت نام در رشته استدلال بالینی در تاریخ ۱۲ مهر ماه انجام شده است.
تا دوره یازدهم برگزاری المپیاد، "المپیاد فلسفه پزشکی" برگزار می‌شد اما در دوازدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی کشور "المپیاد میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت" جایگزین المپیاد فلسفه پزشکی شده است، بنابراین دانشجویان می‌توانند در حوزه‌های ذکر شده با هم به رقابت بپردازند.
حیطه‌های مختلف المپیاد دانشجویی علوم پزشکی در دو مرحله غربالگری و آزمون انفرادی و گروهی برگزار می‌شود. مرحله غربالگری دوازدهمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ و پذیرفته شدگان مرحله غربالگری در آزمون‌های انفرادی و گروهی در بازه زمانی بین ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه ۹۹ به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید