ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

در چهل و پنجمین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد که پذیرش دانشجو در کالج بین‌الملل دانشگاه از مهرماه سال آینده آغاز می‌شود.
دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به طرح راه‌اندازی کالج بین‌الملل دانشگاه به عنوان اولین دستور جلسه شورای چهل و پنجم، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۹۴ دانشجوی خارجی در دانشگاه در حال تحصیل هستند؛ البته سهم ما نسبت به بقیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کمتر است که این موضوع به دلیل نبود کالج بین‌المللی در دانشگاه است.
وی تحصیل دانشجویان خارجی و داخلی در یک کلاس را علت ایجاد ناهمگونی در سطح علمی و انتظارات این دو گروه دانست و گفت: نیاز به کالج و درسنامه مستقل با نهاد مالی و حقوقی جدا در این حوزه حس می‌شود. برنامه راهبردی بر اساس نیازسنجی بازار تهیه شده و قرار بر این است در دوره لیسانس، دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و دوره مجازی در این مجتمع دانشجو تربیت شود.
در ادامه دکتر بابک شریف کاشانی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این خصوص اظهار کرد: طرح کالج بین‌الملل با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح علمی دانشجویان بین‌الملل و رقابت با دانشگاه‌های همتراز کلید خورد تا در زمینه جذب دانشجو در برخی رشته‌هایی که هنوز در ایران کوریکولوم مشخصی ندارند، اقدام شود.
به گفته وی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساختار فیزیکی و مدیریتی کالج آغاز شده و اساسنامه آموزشی آن در حال گسترش است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید