ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دکتری ویژه، مطابق ضوابط و مقررات و سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است.
براساس این تفاهم نامه، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر پرونده افراد را طبق شاخص های هیات جذب بررسی و مراتب شایستگی را همراه پرونده با امضای معاون پژوهش و فناوری به صندوق معرفی می کند.
پس از دریافت اسامی توسط صندوق، متقاضیان مورد غربالگری اولیه قرار خواهند گرفت و افرادی که در این مرحله انتخاب می شوند برای ثبت نام در سامانه صندوق معرفی خواهند شد.
در این تفاهم‌نامه تاکید شده است که حمایت از محقق پسا دکتری ویژه، در قالب حق‌الزحمه و گرنت پژوهشی خواهد بود که میزان حق‌الزحمه برابر با حقوق استادیار پایه یک در دانشگاه تهران در همان سال و میزان گرنت پژوهشی حداکثر تا سقف ۵۰ درصد حق الزحمه خواهد بود.
بنابراین اعتبار مالی حق الزحمه بصورت مشترک توسط طرفین (صندوق و دانشگاه ) به نسبت ۷۰ درصد سهم صندوق و ۳۰ درصد سهم دانشگاه تأمین و هزینه خواهد شد.
مدت و اعتبار این تفاهم‌نامه پنج سال است و در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین تمدید آن امکان پذیر خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید