ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تلاش می‌شود معیارها و شاخص‌های موجود در دستورالعمل مطالعاتی بار دیگر ارزیابی و تا حد ممکن براساس سیاست‌های دانشگاه و پیشنهادات اعضای شورای بورس تغییرات لازم در این دستورالعمل اعمال شود.
دکتر کردی به تشریح روند دوره‌های مأموریت آموزشی و فرصت مطالعاتی، سفرهای برنامه‌ریزی‌شده و کنگره‌های خارج از کشور پرداخت و گفت: از دو سال پیش اعزام اعضای هیأت‌علمی دانشگاه به مأموریت‌های آموزشی روند صعودی داشته و طی سال ۹۸ حدود ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه به طور متوسط سالانه ۵ تا ۱۰ مورد سفر برنامه‌ریزی‌شده در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود، اظهار کرد: سالانه ۱۰ تا ۱۵ عضو هیأت‌علمی دانشگاه نیز در دوره فرصت مطالعاتی شرکت می‌کنند که تاکنون تعداد ۱۱ نفر به این سفر مطالعاتی اعزام شده است.
دکتر کردی تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال ۹۷ به دنبال نوسانات ارزی، نحوه پرداخت دوره‌های اعزام به خارج از کشور از دلاری به ریالی تغییر کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد تأثیر چندانی در شرکت اساتید در دوره فرصت مطالعاتی و کنگره‌های خارج از کشور نداشته است. در واقع بیشترین تأثیر این رویکرد در حضور دانشجویان در دوره فرصت مطالعاتی بوده اما خوشبختانه روند شرکت آن‌ها در کنگره‌های خارجی تغییری نکرده است.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین متوسط تعداد اساتید شرکت‌کننده در کنگره‌های خارج از کشور را نیز سالانه بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: طی سال جاری ۹۰ نفر از اساتید به کنگره‌های خارج از کشور راه یافته‌اند و احتمالاً تا پایان سال نیز افزایش خواهد داشت.
وی با تأکید بر اهمیت شرکت اعضای هیأت‌علمی دانشگاه در دوره‌های اعزام به خارج از کشور، بیان کرد: دانشگاه هاروارد به عنوان یکی از برترین مراکز علمی جهان،حدود صد سال است به مقوله دوره فرصت مطالعاتی وارد شده و سالانه سرمایه‌گذاری خوبی در این حوزه می‌کند.
دکتر کردی از بازبینی دستورالعمل فرصت مطالعاتی طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: تلاش می‌شود معیارها و شاخص‌های موجود بار دیگر ارزیابی و تا حد ممکن براساس سیاست‌های دانشگاه و پیشنهادات اعضای شورای بورس تغییرات لازم اعمال شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید