ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس اداره ورزش‌های همگانی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام دانشگاه‌های علوم پزشکی برای حضور در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر وزارت بهداشت، چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه پایان می‌یابد.
معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدحسین کوشکی اظهار داشت: این مهلت تمدید نمی شود و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید قبل از زمان مقرر نسبت به ثبت نام و معرفی ورزشکاران خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: تاکنون ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در المپیاد دختران و ۳۴ دانشگاه برای شرکت در المپیاد ورزش‌های همگانی پسران ثبت نام کرده‌اند.
کوشکی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه نسبت به جا به جایی بازیکنان در سایت اقدام نهایی انجام دهند. همچنین در موارد استثنایی و در صورت آسیب دیدگی دانشجوی ورزشکار، دانشگاه‌ها می‌توانند در زمان پذیرش، از طریق نامه ممهور به مهر و امضای معاون دانشجویی دانشگاه، نفر جایگزین فرد مصدوم را معرفی کنند.
المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به رسم هر سال، امسال اسفند ماه برگزار می‌شود و تفاوت این دوره با دوره‌های قبل رشد ۲ برابری ثبت نام کنندگان برای شرکت در المپیاد است.
در این دوره از المپیاد ورزش‌های همگانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حدود سه هزار دانشجو ثبت نام و اعلام آمادگی کردند که آمار پایانی پس از بررسی‌ها به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو می‌رسد.
هشت رشته ورزشی دارت، فوتبال رومیزی، فریزبی، داژبال، طناب زنی، آمادگی جسمانی، طناب کشی و روبیک رشته‌هایی هستند که دانشجویان در این دوره از المپیاد در آنها به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید