ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جشنواره اتا (اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند) 24 خرداد 99 براي اولين بار در كشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار مي شود.
جشنواره اتا براي اشتراك گذاري تجربه هاي ارزشمند دانشجويان علوم پزشكي در تحقق پاسخگويي اجتماعي برگزار خواهد شد.
بخشي از فعاليت‌هاي رسمي و علمي دانشجويان كه پس از آموزش مي بايست انجام دهند شامل پياده سازي فعاليت ها در ارتباط با جامعه، پاسخگو بودن به نيازهاي اجتماعي، ساده شدن موضوعات مرتبط با سلامت بهداشت و روان به زبان عامه مردم، پاسخگويي به مسائل اجتماعي، ارتقا سلامت، توجه داشتن به محيط و ارائه خدمت به مردم است.
ميزان مشاركت فعال دانشجويان (منظور تعداد و سهم دانشجويان دخيل از ايده تا عمل است)، ميزان نوآوري و خلاقيت، تاثير گذاري و اثربخشي خدمات ارائه شده، علمي بودن از معيارهاي ارزيابي نهايي در اين جشنواره است.
كليه دانشجويان دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي در مناطق آمايشي ده گانه در هر مقطع و رشته ميتوانند به شكل ساده و در قالب فايل صوتي/تصويري 3 تا 5 دقيقه اي خدمتي را كه انجام داده اند به دبيرخانه استعدادهاي درخشان دانشگاه محل تحصيل خود ارائه كنند، سپس اين آثار از طريق كلان مناطق ده گانه پس از شناسايي و راستي آزمايي به دبيرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.
از بين فايل هاي ارسالي به دبيرخانه كلان منطقه، 10 پروژه انتخاب و براي رقابت در در سطح كشوري ارسال ميشود، از ميان 100 پروژه ارسال شده به دبيرخانه جشنواره، 20 تا 25 پروژه به عنوان برگزيده كشوري در روز جشنواره معرفي خواهند شد، به منظور پشتيباني از پروژه هاي منتخب اسپانسرهايي خارج از دانشگاه در نظر گرفته شده اند كه چنانچه صاحبان پروژه در نظر داشته باشند كار خود را به صورت گسترده در اختيار جامعه قراردهند از ايشان در اجرايي سازي پروژه در سطح وسيع همكاري خواهند كرد. در اين جشنواره فعاليت هاي منتخب دانشجويان در قالب سخنراني 20 دقيقه اي ارائه خواهد شد.
لازم به ذكر است كه پنجشنبه 8 اسفند سال جاري به صورت نمادين چند مورد از اين تجارب ارائه خواهد شد. داوطلبان حداکثر تا 30 فروردین 99 برای ارسال تجربیات خود مهلت دارند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (saman)

    باسلام با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی قبول شدن 1- دکتری آموزش پزشکی راحتتر یا 2- آموزش بهداشت؟ تعداد شرکت کنندگان این دوگروه پارسال چقدر بوده است؟

  • سلام
    دکتری آموزش پزشکی راحتتره ولی آموزش بهداشت بهتره
    دکتری آموزش پزشکی۱۰۰نفر - آموزش بهداشت ۱۷۰نفر

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید