ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در ۷۰ دانشگاه کشور به منظور توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.
دکتر آیین محمدی اظهار کرد: این سامانه را که از آن به عنوان سامانه "نوید" یاد می‌شود، به صورت رایگان به دانشگاه‌ها ارائه دادیم و در حال حاضر ۷۰ دانشگاه در کشور از آن استفاده می‌کنند و تمام پشتیبانی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شود.
معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی سامانه "نوید" را یک دانشگاه مجازی توصیف کرد و تصریح کرد: تمامی اساتید و دانشجویان در سطح کشوری می‌توانند از سامانه فوق در سطح کشور استفاده کنند و این سامانه کل فرایندهای یادگیری و یاددهی در فضای مجازی را پوشش می‌دهد؛ یعنی واحدهای درسی دانشجویان و اساتید در این سامانه تعریف می‌شود و امکان برگزاری کلاس‌های مجازی در آن وجود دارد. حتی‌ امکان رد و بدل تکالیف، پرسش و پاسخ و برگزاری آزمون از طریق این سامانه نیز وجود دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر سامانه "نوید" در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته است و در سال آینده این سامانه را در تمامی دانشگاه‌های کشور توسعه خواهیم داد. ضمن اینکه ماژول‌های متنوع دیگری نیز به این سامانه اضافه خواهد شد.
محمدی تاکید کرد: سامانه "نوید" با اسم و آرم خود دانشگاه‌ها در فضای مجازی بارگذاری می‌شود و دانشجویان می‌توانند با این سامانه ارتباط بگیرند. حتی بسیاری از دانشگاه‌ها با نسخه انگلیسی "نوید" به دانشجویان خود، زبان انگلیسی آموزش می‌دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید