ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که تمامی دانشکده‌ها براساس مصوبه شورای آموزشی این دانشگاه می‌توانند تا سقف پنجاه درصد کلاس‌های نظری را در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه به صورت مجازی و غیرهمزمان برگزار کنند.
بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص ارائه مجازی دروس نظری و اعلام وزارت بهداشت اعلام کرد تمامی دانشکده ها بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه می‌توانند با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص کرونا ویروس و تعطیلی کلاس های دانشگاه های استان تهران تا سقف ۵۰ درصد کلاسهای نظری را در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه به صورت مجازی و غیر همزمان برگزار کنند و با استفاده از روی کرده و یادگیری الکترونیکی ترکیبی از نتایج اثربخشی این شیوه آموزشی در حوزه علوم پزشکی بهره مند شوند.
بر اساس این اطلاعیه، ابتدا اساتید باید درس خود را در سامانه نوید فعال سازند و فرآیند یاددهی یادگیری را از طریق درج طرح درس و اهداف دوره و برگزاری منابع و محتوا مشخص کردن تکالیف گفت و گوها در این سامانه انجام دهند سپس دانشجویان این امکان را خواهند داشت که دروس را در سامانه مشاهده کنند و فعالیت های یادگیری خود را در سازمان دنبال کرده و با اساتید و همکلاسی های خود تعامل داشته باشند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امکان ۱۰۰ درصدی استفاده از امکانات سامانه یادگیری الکترونیکی نوید در دانشگاه علوم پزشکی تهران محقق شده و تمامی استادان و دانشجویان این دانشگاه می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز خود در سامانه سیپاد وارد سامانه نوید دانشگاه شوند و دروس خود را به صورت مجازی برگزار کنند راهنمای استفاده از سامانه پس از ورود در منوی سمت راست به صورت دیداری و متنی وجود دارد.
با توجه به مصوبه اخیر شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران مقرر شده تا سقف ۸ جلسه از ۱۷ جلسه کلاس به صورت مجازی برگزار شود. در این اطلاعیه توصیه شده شیوه قالب اجرای کلاس به صورت مجازی و غیر همزمان و با استفاده از امکانات سامانه نوید باشد. براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اساتیدی که مایل به برگزاری کلاس مجازی به صورت آنلاین و همزمان هستند امکانی از طرف دانشکده مجازی فراهم شده و می‌توانند فرآیند برگزاری کلاس‌های آنلاین را از طریق راهنمای استفاده از کلاس های آنلاین ویدیویی دانشکده مجازی دانشگاه مطالعه کرده و اسامی لاتین دانشکده برای برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی فراهم کرده استفاده کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید