ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه آزاد در پی شیوع ویروس کرونا، بخشنامه تشکیل ستاد آموزش غیرحضوری در استان‌ها و واحدهای دانشگاهی را ابلاغ کرد.
دکتر محمدمهدی طهرانچی بخشنامه تشکیل ستاد آموزش غیرحضوری در استان‌ها و واحدهای دانشگاهی را به رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.
وی در این بخشنامه تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و نبود امکان برگزاری فعالیت‌های دانشگاه به صورت حضوری و لزوم استفاده از راهکارهای جایگزین آموزشی در کنار شیوه‌های متدوال و جاری برای جبران زمان از دست رفته جهت ارائه آموزش‌های دانشگاهی در دروس نظری در همه مقاطع، این بخشنامه ابلاغ می‌شود.
بر اساس این بخشنامه، اجرای کلاس‌های آموزشی در تمام سطوح دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه مطلوب آموزش به صورت غیرحضوری برخط خواهد بود.
بر اساس بندهای این بخشنامه در هر استان و در واحدهای ویژه و سطح یک، ستادی به عنوان ستاد آموزش غیرحضوری تشکیل شود تا آموزش‌های غیرحضوری را مدیریت و نظارت کند. اعضای ستاد در استان‌ها شامل رؤسای استانی به عنوان رئیس ستاد، رئیس شورای آموزش استان به عنوان نائب رئیس، مدیر مرکز فناوری اطلاعات استان به عنوان دبیر و دو نفر از اساتید هیات علمی آشنا به آموزش مجازی به انتخاب رئیس استان است.
بر اساس بندهای این بخشنامه واحد آموزش الکترونیک دانشگاه وظیفه پشتیبانی نرم افزاری واحدهای دانشگاه و پشتیبانی فنی کمیته‌های پشتیبانی را عهده دار است.
در این بخشنامه آمده است: مدیریت ارائه دروس در واحدهای سطح دو و سه در هر استان با ستاد استانی است. در خصوص آن دسته از دروسی که امکان ارائه درس به صورت غیرحضوری برخط وجود ندارد، مهمانی دانشجو به واحد آموزش الکترونیکی و در اولویت دوم ارائه و سپس توسط واحدهای دیگر استانی توصیه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد ، بر اساس این بخشنامه شروع ارائه کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برخط از روز شنبهt ۱۷ اسفند ماه خواهد بود و لازم است معاونان آموزشی واحدها جدول زمانی ارائه دروس را به دانشجویان اعلام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید