ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

در جلسه معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد مراکز استان‌ها تأکید شد شبکه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی طی یک تا دو هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.
جلسه معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها به ریاست دکتر جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و با حضور مدیران کل این معاونت‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در ابتدای این نشست مهندس همتی، دبیر ستاد مرکزی آموزش غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد پرداخت و توضیح داد: واحد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا سرویس مناسبی به دانشجویان و اساتید ارائه کند. تمامی زیرساخت‌ها، ابزارها، نرم‌افزارها و... برای این منظور فراهم شده است.
وی با بیان اینکه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد دارای بیشترین تعداد دانشجوی همزمان در خاورمیانه است، گفت: روز دوشنبه 65 هزار کاربر (دانشجو) به صورت همزمان در حال استفاده از سرویس‌های ارائه شده از سوی واحد الکترونیک بودند.
دبیر ستاد مرکزی آموزش غیرحضوری دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه تمامی سرویس‌های ارائه شده از سوی واحد مجازی کاملاً رایگان است، تصریح کرد: استفاده از این سرویسها نیازمند لپ‌تاپ نیست و روی گوشی های هوشمند نیز قابل اجراست. علاوه بر این، شرایط مورد نیاز برای اساتیدی که تمایل دارند فایل، فیلم آموزشی و... را در اختیار دانشجویان خود قرار دهند، فراهم شده است.
همتی با اشاره به ابلاغ بخشنامه «شیوه‌نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی» از سوی دکتر طهرانچی، اظهار کرد: همان‌طور که در این بخشنامه تأکید شده، هر استان موظف است یک تیم پشتیبانی فنی تشکیل دهد تا به مشکلات دانشجویان یا اساتید رسیدگی کند.
دبیر ستاد مرکزی آموزش غیرحضوری دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این ستاد بر برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری متمرکز است تا دانشجویان و اساتید تعامل همزمان و دوطرفه داشته باشند. علاوه بر این، شبکه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی یک تا دو هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد که از قابلیت‌های زیادی برخوردار است.
وی در پایان با تأکید بر اینکه آرامش دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت قرار دارد و از این رو در تلاش هستیم بهترین و متفاوت‌ترین سرویس را در زمینه آموزش مجازی ارائه کنیم، از واحدهای دانشگاهی خواست از سرویس واحد مجازی ایده بگیرند و برای ارائه خدمات بهتر، با این واحد همکاری داشته باشند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید