ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اعلام اینکه سال آینده چهار پنجم جذب اعضای هیات علمی در دانشگاههای کمتر برخوردار صورت خواهد گرفت، گفت: این دانشگاه ها به اعضای هیات علمی بالینی بیشتر نیاز دارند.
دکتر علی اکبر حق دوست ضمن بیان این مطلب به سیاست وزارت بهداشت برای تکمیل نیاز دانشگاههای کمتر برخوردار به اعضای هیات علمی اشاره کرد و افزود: تصمیم وزارت بهداشت بر این است برای رفع نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی کمتر برخوردار که نتوانسته‌اند نیروهای مورد نیاز خود را از طریق فراخوان عمومی در دانشگاه جذب کنند دوره های تکمیلی را برای رفع نیاز این دانشگاهها به اعضای هیات علمی اعلام کند.
وی در ادامه تصریح کرد: لذا برنامه ما این است که سال آینده فقط برای دانشگاه های کمتر برخوردار و مناطق محروم و جذب هیات علمی خواهیم داشت.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص امکان اعلام فراخوان کلی برای جذب هیات علمی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی این کشور در سال آینده نیز گفت: در واقع چهارپنجم جذب نیروی هیات علمی ما در سال ۹۹ در دانشگاه های علوم پزشکی کمتر برخوردار و مناطق محروم صورت خواهد گرفت.
دکتر حق دوست با اشاره به امتیازات وزارت بهداشت برای اعضای هیات علمی در مناطق محروم یا دانشگاه های کمتر برخوردار نیز گفت: در این زمینه قوانین و آیین نامه هایی در وزارت بهداشت وجود دارد که بر اساس آن امتیازات و مشوق‌های زیادی برای اعضای هیات علمی که در این دانشگاه‌ها مشغول خدمت هستند در نظر گرفته شده است، یکی از مشوق‌ها این است که جذب این اعضای هیات علمی در دانشگاه ها راحت تر صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه پایه حقوق این افراد به دلیل خدمت در این مناطق بیشتر از سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین خاطرنشان کرده است: یکی دیگر از مشوق های وزارت بهداشت برای اعضای هیات علمی مشغول خدمت در دانشگاه های کمتر برخوردار این است که امکان کار آزاد در بیمارستانهای خصوصی و کار در مطب برای این افراد وجود دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید