ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دستورالعمل آزمون پذیرش دوره ­های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.
بر اساس دستورالعمل اعلامی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ ثبت نام و پذیرش متقاضیان واجد شرایط آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۸ تیر شروع می شود و این مهلت تا ۳۱ این ماه ادامه دارد.
آزمون کتبی و شفاهی این دوره ها نیز ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد و شروع دوره نیز از اول دی ماه ۱۳۹۹خواهد بود .
شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در هر مرحله ازآزمون های کتبی وشفاهی (اعم ازOSCE و...)ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد ازنمره کل هرمرحله از آزمون های مذکور هستند.
در این دوره حداقل ۵۰ درصد ظرفیت هر رشته یا محل به اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاه­ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور تعلق خواهد گرفت.
کارکنان رسمی وزارتخانه ­ها، سازمانها و یا نهادها در این دوره منحصراً در صورت موافقت سازمان متبوع به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و در صورت پذیرش با پرداخت شهریه مجاز به ادامه تحصیل می باشند و مورد پذیرش قرار می ­گیرند.
همچنی کلیه پذیرفته­ شدگان دوره ­های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) موظف هستند پس از اعلام قبولی در دوره تا زمان شروع به آموزش در محل خدمتی خود به انجام وظیفه محوله مشغول بوده و این گروه صرفا" در هنگام شروع به دوره آموزشی با کسب مجوز از دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی و امور هیات علمی وزارت متبوع(درصورت انجام تعهدات به صورت هیات علمی) مجاز به ترخیص از خدمت هستند.
بر این اساس داوطلبان مشغول انجام تعهدات به صورت هیات علمی با ارائه گواهی صادره از سوی دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی و امور هیات علمی وزارت متبوع می ­توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن، جهت شروع دوره باید حداکثر تا ۲۵ شهریور ماه۱۳۹۹ کلیه تعهدات خود را به اتمام رسانده باشند.
بدیهی است صدور گواهی مجدد جهت شروع دوره برای پذیرفته­ شدگان از طرف آن معاونت و امور الزامی است و هرگونه قطع ارتباط پزشکان با دانشگاه های محل خدمت قبل از پایان تعهدات منجر به عدم صدور گواهی مربوطه خواهد بود. همچنین صدور هرگونه گواهی از آن دبیرخانه منوط به ارائه گواهی کار به روز از طرف محل خدمت متقاضیان خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید