ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشند، پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد.

مهدی مومنی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌تواند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه اصفهان نسبت به ارسال مدارک خواسته شده اقدام کنند.
وی افزود: دوره پسادکتری از مهر ۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ است که آخرین مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، دهم مرداد امسال اعلام شده است.
مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: پژوهشگران پسادکتری این دوره در دانشگاه اصفهان می‌توانند در صورت تمایل به تمدید دوره در صورت اتمام تعهدات تا پایان شهریور ۹۹، در این فراخوان شرکت کنند.
دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکترا یا فوق دکترا به دوره‌ای از تحقیقات آکادمیک گفته می‌شود که محققان بعد از به پایان رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکترا یا اعلی درجه علمی (مدرک نهایی) سپری می‌کنند. هدف دوره‌های پسادکتری هرچه عمیق‌تر شدن تخصص و دانش و کسب مهارت‌های لازم تحقیقاتی در موضوعی خاص است. ارائه دوره‌های پسادکتری معمولاً به عنوان بخشی از وظایف یک مؤسسه دانشگاهی یا تحقیقاتی شمرده شده و همچنین توقع می‌رود که به تولید و چاپ محتوای علمی منجر شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید