ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شده است که دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد دروس عملی و آزمایشگاهی خودرا در دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.
با ابلاغ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های دولتی، فنی حرفه‌ای وغیردولتی - غیر انتفاعی کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می‌توانند در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل تحصیل خود بگذرانند.
ضرورت دارد تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آن‌ها خارج از محل سکونت آنان است می‌توانند برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تنها برای دروس عملی و آزمایشگاهی از تاریخ ۶ تا ۱۸ مرداد با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان و با مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای ثبت نام در سامانه میهمانی دروس عملی دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
دانشگاه‌ها تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق سامانه سجاد ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان مذکور که مایل هستند در ترم آینده درخواست میهمانی برای دروس عملی و آزمایشگاهی آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.
در زمان ثبت درخواست، متقاضیان باید فهرست دروس عملی ترم آینده را با رعایت پیش نیاز و هم نیاز و مقررات آموزشی اعلام نمایند و همچنین دانشگاه‌های را انتخاب نمایند که در محل سکونت خانواده متقاضیان یا نزدیکترین دانشگاه به محل سکونت باشد.
پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا از ۱۹ تا ۲۷ مرداد نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد تا ۶ شهریور دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبداء را بررسی می‌کند.
دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید