ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی ایران از بین دانشجویان استعداد درخشان رشته پزشکی برای دوره MD-PHD در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹دانشجو پذیرش می‌کند.
براساس فراخوان پذیرش دانشجوی MD-PhD دانشگاه علوم پزشکی از دانشجویان استعداد درخشان رشته پزشکی دانشگاه (مقاطع کارآموزی که امتحان پیش‌کارورزی آنان شهریورماه و اسفندماه ۹۹ برگزار می‌شود) که متقاضی ادامه تحصیل در دوره MD-PhD هستند می‌توانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک تا شنبه ۱۵ شهریورماه اقدام کنند.
متقاضیان می‌توانند در دانشکده‌های پزشکی، طب سنتی، بهداشت و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ثبت نام در دوره MD-PhD در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام نمایند.رشته‌ها و گرایش‌های متقاضی پذیرش در رشته فوق در سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شده است و این دانشگاه بیش از ۳۰ دانشجو در رشته فوق پذیرش می‌کند.
این دوره با هدف تربیت دانشمندان پزشکی که علاوه بر دارا بودن نگرش، معلومات و مهارتهای مورد انتظار رشته خود، در زمینه‌های علوم پایه در یافته‌های بالینی و تولید علم، تبحر و توانایی داشته باشند و بتوانند چشم‌اندازهای بالینی را به گروه‌های علوم پایه و یا علوم اجتماعی وارد کنند، برگزار می‌شود. توانایی مورد انتظار از دانش آموختگان این دوره مجموع توانایی‌های برنامه‌های دوره آموزشیPhD و دکتری حرفه‌ای است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید